Επιστροφές

  1. Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
    Έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις οποιοδήποτε προϊόν χωρίς να αναφέρεις την αιτία επιστροφής και χωρίς κανένα κόστος εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών (Νόμος υπαναχώρησης Ν.2251/1994) από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος και το προϊόν οφείλει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει αφαιρεθεί κανένα καρτελάκι και να είναι τοποθετημένο στην αρχική του συσκευασία.
  2. Πως μπορώ να κάνω αλλαγή ένα προϊόν αν βρίσκομαι Ελλάδα;
    Τα έξοδα επιστροφής είναι 4,90€ και η διαδικασία είναι η ακόλουθη:
    α) Έλεγξε αν το προϊόν που επιθυμείς εμφανίζεται ως διαθέσιμο. Το προϊόν αυτό θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από αυτό που επιστρέφεις.
    β) Συμπλήρωσε τη Φόρμα Επιστροφής που συμπεριλαμβανόταν στο δέμα της παραγγελίας. Αν δεν την εντοπίζεις, θα την βρεις εδώ ΕΔΩ.
    γ) Ετοίμασε το δέμα επιστροφής. Το προϊόν που επιστρέφεις θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να τοποθετηθεί στην αρχική του συσκευασία μαζί με τη συμπληρωμένη φόρμα επιστροφής και το τιμολόγιο ή την απόδειξη λιανικής.
    δ) Προσκόμισε το δέμα σε οποιοδήποτε κατάστημα ΕΛΤΑ Courier και επέστρεψε το με χρέωση παραλήπτη στην παρακάτω διεύθυνση:
    Πλήρη Στοιχεία Εταιρίας
    Theshoerepairshop
    Συλλελιάδης Παντελής
    Τηλ: +30 2315 535181
    Έδρα: ΦΡΑΓΚΩΝ 6-8
    Ταχυδρομικός Κώδικας: 54626
    Ελλάδα
    Το προϊόν θα πρέπει να παραδοθεί σε εμάς εντός 14 ημερολογιακών ημερών (Νόμος υπαναχώρησης Ν.2251/1994). Η περίοδος αυτή ξεκινάει από την ημέρα που έλαβες το αρχικό προϊόν. 
    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να παραλάβεις το νέο σου δέμα θα χρειαστεί να καταβάλεις στην courier το ποσό των 4,90€ ως έξοδα επιστροφής.
  1. Πως μπορώ να κάνω αλλαγή ένα προϊόν αν ΔΕΝ βρίσκομαι Ελλάδα;
    α) Έλεγξε αν το προϊόν που επιθυμείς εμφανίζεται ως διαθέσιμο. Το προϊόν αυτό θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από αυτό που επιστρέφεις.
    β) Συμπλήρωσε και στείλε μας με e-mail στη διεύθυνση info@theshoerepairshop.gr τη Φόρμα Επιστροφής που θα βρεις ΕΔΩ.
    γ) Οργάνωσε με δικά σου έξοδα την επιστροφή του δέματος το οποίο θα πρέπει να παραδοθεί σε εμάς εντός 14 ημερολογιακών ημερών (Νόμος υπαναχώρησης Ν.2251/1994). Η περίοδος αυτή ξεκινάει από την ημέρα που έλαβες το αρχικό προϊόν.. Το δέμα θα πρέπει να σταλεί στην παρακάτω διεύθυνση: 
    8. Πλήρη Στοιχεία Εταιρίας
    Theshoerepairshop
    Συλλελιάδης Παντελής
    Τηλ: +30 2315 535181
    Έδρα: ΦΡΑΓΚΩΝ 6-8
    Ταχυδρομικός Κώδικας: 54626
    Ελλάδα
    Το προϊόν που επιστρέφεις θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να φέρει όλα τα σχετικά καρτελάκια, να τοποθετηθεί στην αρχική του συσκευασία, να συνοδεύεται από το τιμολόγιο ή την απόδειξη λιανικής.
    Η παράδοση του νέου προϊόντος γίνεται με δωρεάν κόστος αποστολής και απαιτεί χρονικό διάστημα ίσο με τον χρόνο αποστολής του αρχικού προϊόντος.
  2. Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν και να λάβω επιστροφή χρημάτων;
    Ναι, μπορείς. Για να επιστρέψεις ένα προϊόν θα πρέπει πρώτα να συμπληρώσεις και να μας στείλεις με e-mail στη διεύθυνση info@theshoerepairshop.gr τη Φόρμα Επιστροφής που θα βρεις ΕΔΩ.
    Το προϊόν που επιστρέφεις θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να φέρει όλα τα σχετικά καρτελάκια, να τοποθετηθεί στην αρχική του συσκευασία, να συνοδεύεται από το τιμολόγιο ή την απόδειξη λιανικής.
    Εν συνεχεία, θα χρειαστεί να οργανώσεις με δικά σου έξοδα την επιστροφή του δέματος το οποίο θα πρέπει να παραδοθεί σε εμάς εντός 14 ημερολογιακών ημερών (Νόμος υπαναχώρησης Ν.2251/1994). Η περίοδος αυτή ξεκινάει από την ημέρα που έλαβες το αρχικό προϊόν.
    Το www.theshoerepairshop.gr υποχρεούται να επιστρέψει το ποσό που σου αναλογεί εντός 30 ημερολογιακών ημερών. Η περίοδος αυτή ξεκινάει την ημέρα που θα λάβουμε το προϊόν που έχει επιστραφεί.
     
    Ένα αίτημα επιστροφής χρημάτων θα γίνεται αποδεκτό μόνο όταν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και εφόσον διαθέτεις το τιμολόγιο ή την απόδειξη λιανικής. Μόλις η επιστροφή γίνει αποδεκτή, θα λάβεις πίσω τα χρήματα σου μέσω του ίδιου μέσου που χρησιμοποίησες για να πληρώσεις το προϊόν εκτός από την περίπτωση της αντικαταβολής. Αν το ποσό έχει χρεωθεί στην πιστωτική κάρτα του καταναλωτή, το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία συνεπάγεται επίσης τη λύση της τριμερούς σύμβασης μεταξύ καταναλωτή-προμηθευτή-τράπεζας, χωρίς αποζημίωση.
  3. Πως μπορώ να επιστρέψω ένα ελαττωματικό προϊόν;
    Στη σπάνια περίπτωση που θα λάβεις ένα ελαττωματικό προϊόν παρακαλώ στείλε μας μία σχετική φωτογραφία στο info@theshoerepairshop.gr εντός 24 ωρών από την ώρα παραλαβής του προϊόντος.
    Το προϊόν που επιστρέφεις θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να φέρει όλα τα σχετικά καρτελάκια, να τοποθετηθεί στην αρχική του συσκευασία  και να συνοδεύεται από τη Φόρμα Επιστροφής (θα την βρεις ΕΔΩ) και το τιμολόγιο ή την απόδειξη λιανικής.
    Αν το ελάττωμα δεν απεικονίζεται ευδιάκριτα στη φωτογραφία, το www.theshoerepairshop.gr θα χρειαστεί να οργανώσει την επιστροφή του προϊόντος χωρίς τα έξοδα επιστροφής να επιβαρύνουν εσένα.
    Η παράδοση του νέου προϊόντος θα απαιτεί χρονικό διάστημα ίσο με το χρόνο αποστολής του αρχικού προϊόντος.
  4. Τι πρέπει να κάνω αν λάβω διαφορετικό προϊόν από αυτό που παρήγγειλα;
    Σε περίπτωση που λάβεις προϊόν διαφορετικό από αυτό που παρήγγειλες παρακαλούμε να στείλεις email εντός 24 ωρών από την παραλαβή του δέματος στο info@theshoerepairshop.gr συμπεριλαμβάνοντας και μία σχετική φωτογραφία.
    Μόλις αντιληφθούμε το λάθος μας, θα οργανώσουμε μία δωρεάν επιστροφή και αντικατάσταση του προϊόντος.
    Το “λάθος” προϊόν που επιστρέφεις θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να φέρει όλα τα σχετικά καρτελάκια, να τοποθετηθεί στην αρχική του συσκευασία και να συνοδεύεται από τη Φόρμα Επιστροφής (θα την βρεις ΕΔΩ) και το τιμολόγιο ή την απόδειξη λιανικής.
    Η παράδοση του νέου προϊόντος θα απαιτεί χρονικό διάστημα ίσο με το χρόνο αποστολής του αρχικού προϊόντος.
  5. Υπάρχει περίπτωση το αίτημα επιστροφής μου να μη γίνει αποδεκτό;
    Το www.theshoerepairshop.gr διατηρεί το δικαίωμα να μην κάνει αποδεκτό ένα αίτημα επιστροφής για τους ακόλουθους λόγους:
    α) Η επιστροφή πραγματοποιήθηκε μετά το πέρας του διαθέσιμου χρονικού ορίου.
    β) Το προϊόν δε βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία είχε παραδοθεί.
    γ) Το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί.